خورشید من....

 

 

...نفسهای هر لحظه ام تقدیم حضور جاودان ((تو))ست...

...حضوری سبز و نورانی ولی چون خورشید در دورترین نقطه از من...

...من ((تو)) را در میان آسمان قلبم جای داده ام...

...زندگی ام بسته به حضور ((تو)) ست...

...و شبهایم گرم دیدارت در صبحی دیگر...

...میدانم از من دوری،دور دور...

...ولی همین که هستی و دلگرم حضورت هستم...

...برایم کافیست...

((صخره))



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:, | 6:57 | نویسنده : صخره |
  • دانلود کتاب
  • گوف
  • فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز